Reklámtáska

A REKLÁMTÁSKA, MINT MOZGÓ HORDOZÓ FELÜLET

A reklámtáska, vagy más néven reklámszatyor rengeteg felhasználási területen alkalmazható olcsó és mégis nagy marketing értékkel bíró csomagolási és hordozó eszköz. Felhasználható kiállítások népszerűsítésén át a céges ajándékok csomagolására, vagy bármilyen reklám célzatú rendezvényen való használaton át a cégek saját emblémás ingyen biztosított termék hordozójaként az ügyfelek részére.

A reklámtáska a marketing kutatások szerint mind a mai napig hatékonyan alkalmazható rendkívül költséghatékony és gyorsan megtérülő reklám beruházás. Milyen érvek szólnak e mellett?

 

Egy igazi mozgó reklám

A reklámszatyroknak mindössze az előállítási költségeit kell az adott cégnek megfizetnie, a tulajdonképpeni reklámtevékenységet már a vásárlók végzik el ingyenesen, hiszen mozgó reklámtáblaként saját kezükben hordják az emblémával é s egyéb reklámfeliratokkal ellátott táskákat utcáról utcára, boltról boltra, ahol mindenki láthatja. Minél ízlésesebben és minél jobb minőségben van elkészítve az adott reklámtáska, annál jobban kedvelik a vásárlók és annál kevésbé akarnak megválni tőle.

Tehát például a szórólapos hirdetési formával szemben, amiknek nagy része tulajdonképpen rögtön a szemetesekben köt ki, a reklámtáskák képesek hosszú időn keresztül terjeszteni egy cég hírnevét, és nagyon népszerűek főként a fiatalok, valamint a hölgyek körében. Egy jól kitalált és megfelelően kivitelezett reklámtáska az adott cég piaci helyzetét is képes megjeleníteni, valamint érthetően utalhat annak gondolkodás módjára is.
Azt, hogy mennyire legyen igényes kialakítása a reklámszatyor, egyrészt a marketing szempontokat kell figyelemben venni, másrészt erősen meghatározza az adott cég profilja is, például egy ismert olcsóbb termékek forgalmazására szakosodott szupermarket láncnak teljesen felesleges a legmagasabb minőségű reklámtáskákkal felszerelkeznie, viszont egy márkás és drága termékeket forgalmazó boltnak enyhén szólva nem megfelelő egy legolcsóbb ingvállas nylonzacskó használata.

Az már a cég marketingeseinek kell eldönteniük, hogy feliratot vagy emblémát szeretnének e megjeleníteni, vagy ezeken kívül esetleg címet, vagy telefonszámot is. A lényeg természetesen az, hogy a reklámtáska megfelelően tükrözze a cég piaci helyzetét és szolgáltatása minőségét.